Придбати
Новини
Статті
!--
Зв’язок

Картини

На відміну від Рушника, який працює в просторі, картина – це твір камерний, він сприймається на рівні людського ока і тому має характер особистісного контакту. Часом в них звучить продовження рушникової благословляючої символіки: "Біле Древо", "Купальська ніч"; часом це немов би виведений на авансцену конкретний Знак-Символ, могутній за своїм змістом. А поза ним увесь простір поля твору служить розшифруванню і продовженню його філософського змісту. Такими є роботи "Першопочаток", "як Світ творився", "Коли не було з нащада Світа". Зовсім по різному, але в усіх цих трьох роботах автор розкриває ідею Створення Світу. Або ж диптих "День і Ніч" , у якому через видиму модерну абстрагованість та феєричний колорит розкривається Теорія Світла. Особливе місце у цій картинній галереї Олександри займає Природа, як "храм земний",у якому все геніально довершено і Божественно досконало: триптих "Зимова траса", триптих "Маковій". У них граничний лаконізм і водночас підкреслена увага до деталі. А ще колористична вишуканість і віртуозна майстерність виконання. Цікаво що саме цей блок робіт Олександри Теліженко знаходить віддзеркалення у її поетичних зарисовках, чи, можливо, навпаки, саме вони є першопочатком творів, але зв’язок очевидний.
Сторінка 2 з 3123